Product was successfully added to your shopping cart.
OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI
Wypełniony formularz reklamacji powinien być złożony na piśmie wraz z reklamowanym towarem i dostarczony na adres:
BodyWorld.pl
ul. Zabłocie 20/22
30-701 Kraków
z dopiskiem: REKLAMACJA
W przypadku złożenia reklamacji w formie wiadomości e-mail, należy wysłać zeskanowany, wypełniony ręcznie formularz reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną oraz protokołem szkody spisanym w obecności dostawcy przesyłki na adres: obsluga@bodyworld.pl .
Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru.
Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres: BodyWorld.pl, ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, z dopiskiem: REKLAMACJA w oryginalnym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).
W przypadku skorzystania z uprawnienia do usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad, Sprzedający dokona ponownej dostawy reklamowanych towarów na adres wskazany w nagłówku reklamacji.
Nie uznaje się reklamacji związanej ze spożyciem towarów, których efekt i oddziaływanie na Klienta nie spełniło jego indywidualnych oczekiwań.
Zgodnie z obowiązującym powszechnie prawem, klientowi przysługuje w pierwszej kolejności prawo do wymiany towaru objętego wadą na towar wolny od wad, w przypadku braku możliwości spełnienia tego żądania przez Sprzedającego, klient może żądać zwrotu pieniędzy.
Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji.